länge der Runden...

  • Da ich ja letzte Woche von dem Kampf Panik-Attack vs. FireStorm ganz begeistert war hab ich mir mal die Seiten beider Teams angeschaut...


    Zitat von der PA-Seite:

    Firestorm was going to be our hardest fight yet.With Panic still dogged by control problems it proved impossible to bring our weapon into the fight. The arena spike caught Panic and Firestorm was underneath in a flash with the result that Panic was upside-down against the barrier. The self righter on Panic worked and we were back into the battle. The rest of the round was fast and furious with both robots pushing each other but neither getting the upper hand. The fight ended with Panic breaking a chain and going round in circles and firestorm losing battery power. After 30 minutes deliberation the judges decide Firestorm was the most aggressive and better controlled robot therefore the winner. Panic's first defeat in 10 battles

    Result Win to Firestorm.


    wie lange Kämpfen den 2 Roboter gegeneinander bevor die Zeit abläuft und die Jury entscheidet ? Also hatt sich die Jury (mehr als) 30 Minuten beraten bevor die nächten drankamen !
    [SIZE=1]Diese Nachricht wurde am 18.12.2001 um 15:42 Uhr von KOR editiert.[/font]

  • ui verwechslung


    kampf 5 minuten

    beratung nach dem kampf 30 minuten ???

    beginn des nächsten kampfes nach 5 minuten oder gleich oder erst wenn die kampfrichter den anderen kampf entschieden haben (30 min) ???